dinsdag 18 september 2012

Scouting (Blog Ola)

hallo ik ben ola ik ben 10 jaar ik zit op de moolhoek
scouting is voor jong en oud. je hebt groepen voor jongeren ouderen.
de allerjonste groep is de bevers je hebt ook nog een groep voor meisjes en jongens.
de jongens groep heet de welpen en de meisje groep heet kabouters.
ik zit nu al vier jaar op scouting,en nu zit ik bij de scouts-patvisters.

bij de scouts .
bij de scouts leer je van alles. bijv: knopen leren,tenten opmaaken en nog veel meer .
je gaat ook op zomerkamp .dit jaaar gaan we mischien naar engeland.
dit zijn dus knopen die je kunt leren ik vind het supper leuk op scouting maar je hebt soms ook een nachtje over .dat betekent dat je bij de scouting blijft slapen of ergens anders blijft slapen. ik hoop dat julie ook op scouting komen.

Geen opmerkingen: