maandag 18 maart 2013

Een interview met mijn opa (Matthijs)

interview opa:
het was leuk om vragen te stellen.
ik vond het erg leuk dat je zoveel vertelde over vroeger.
ik vond het heel erg leuk dat opa er was.


Het interview:

Interview Matthijs

1.Wat deed je na schooltijd?
Knikkeren en voetballen.
2.Welk werk deed je vroeger?
In de grote vakantie gingen we uien snijden om een centje te verdienen.
3.Moest je vroeger u zeggen?
Nee.
4.Hadden jullie vroeger een sport?
Voetballen.
5.Hadden jullie vroeger veel werk?
Wij deden veel werken zoals na schooltijd ging ik altijd pakjes rond brengen die bij de drukkerij gedrukt waren.
6.Had  je met iemand anders vroeger verkering gehad?
Nee ik ben al 38 jaar getrouwd met henny

7.Had je bij je werk ook wel eens vrije tijd gehad?
Als er niets te doen was zij  de baas ga maar naar huis en dan had ik vrij.
van matthijs.


 






Geen opmerkingen: