dinsdag 19 maart 2013

Interview met mijn oma (Daniel)

hallo allemaal.Ik ben Daniel.
Ik heb vorige week mijn oma geinterviewt.


Dit heb ik aan haar gevraagd:

Interview vragen Daniel
1.  Tot hoelaat mocht je op blijven? ze mocht in de winter tot 8 uur en in de zomer langer

2.  Mocht je s’avonds opblijven? als het een bijzondere dag was

3.  Hoe oud was je dat je trouwde? ze trouwde toen ze 24 was
4.  Gingen je welleens op vakantie? nee, maar 1 keer per jaar gingen we naar de stad ,en gingen naar een kerkdienst in de kathedraal en daarna aten we wat lekkers en gingen naar het park    
5.  Moest je mee helpen met de afwas? ja
6.  Had je vroeger thuis een computer of een laptop? nee
7.  Had je thuis een maku-up koffer of een beetje make-up? ze had een beetje make up toen ze 15 was
8.  Had je vroeger  veel huiswerk? op de middelbare school wel
9.  Had je thuis vroeger een CD speller of iets anders waar je muziek op kan draaien? we hadden een radio en een platenspeler
10.                  Kreeg je vroeger welleens nieuwe kleren? bijna nooit. Het was meestal tweedehands


Zelf heeft ze ook nog heel veel verteld over australie en over spinnen.  Dat was leuk!





 

Geen opmerkingen: