dinsdag 19 november 2013

Bij de kinderburgemeesters en de burgemeester op bezoek (Nienke)

Hallo! 

Ik werd op vrijdag 15 november gebeld dat ik en nog 3 leden van het kinderpersbureau en een vriendje van een lid, de burgemeester en de kinderburgemeester van dit jaar en van Vorig jaar en het jaar daarvoor mochten interviewen.
We vonden het allemaal Erg leuk!!! Ook was het erg lux. We kregen een dikke bolus en we mochten zelf wat drinken uitkiezen, cola of cassis enz., maar daar hadden we het niet Over.


We mochten zelf vragen stellen ik heb bijvoorbeeld de vraag ‘wat heeft u veranderd?’ gesteld  en filmen met de ipad (Had ik nog
Nooit gedaan). Nooit geweten dat dat zo leuk is!!! Toch vond ik het heeeeel Erg spannend. ik vertelde het tegen 1 van de leden van het kinderpersbureau, die het ook Heel erg spannend vond en zij zei dat zij het ook erg spannend vond.
Daardoor kreeg ik weer wat moed. Ik vond het heeeeel leuk!!! Ik heb ook nog een filmpje gemaakt:

http://www.youtube.com/watch?v=O2lMiWGdKAA


Groetjes van: Nienke








Geen opmerkingen: