donderdag 13 november 2014

Party! Blog Melina

Ik ben op dinsdag 4 november naar dagarrangementen feest omdat het vijf jaar bestaat .

Het gaat over dagarrangementen vijf jaar, dat houdt in dat kinderen op verschillende dagen kunnen sporten ,knutselen  en op woensdag naar skoolzone kunnen voor hulp met hun boekbespreking of spreekbeurt maken en maandags naar het kinderpersbureau kunnen daar zit ik ook op !
Deze blog heb ik daar ook gemaakt .

Op het feest kon je knutselen bij Nancy spelletjes spelen met Mark en Heidi begeleidde ons .
Ze hadden een popcorn apparaat ingehuurd en verkleedkleren. Het thema was filmsterren ik kwam dus ook verkleed. En ze hadden taartjes met dagarrangementen er op staan. Ik hoop dat jullie ook een keer naar Nancy ,Mark of Heidi komen?!

Groetjes Melina


Geen opmerkingen: