dinsdag 13 januari 2015

In 2015 wil ik - Sylvie

Hallo iedereen ik ben Sylvie.
Ik ga vertellen wat ik in 2015 wil gaan doen .
Ik wil graag me Suus op wereld reis ,   
dan kunnen we bijvoorbeeld naar het tropische regenwoud .
Ik wil ook graag een hond daar kan je lekker mee rennen , 
En spelen dan ga ik hem trainen. 
Op voetbal wil ik ook graag  ,
dat doen we ook op school met Suus samen en de jongens .
Mijn verjaardag is ook bijna dan. Krijg ik een elektrische gitaar. 
Ik heb ook een normale gitaar een Perez flamingo.
Ik zit op kinderpersbureau daar voor ben ik nu aan het bloggen 
Het is heel gezellig daar we doen bijvoorbeeld 
Bloggen,fotograferen ,filmen berichten schrijven.                         
, reportage maken ,Interviewer   
We werken ook met apps 
Hopelijk hadden jullie ook een goede jaarwisseling 
Tot de volgende keer 
Groetjes Sylvie




Geen opmerkingen: